Консультації щодо процедур оформлення прав на земельні ділянки згідно нових правил, розробка технічної документації на приватизацію земельних ділянок, проекти із землеустрою щодо змін цільового призначення та відведення земельних ділянок
  Головна Послуги Контакти
 
 
+38 (044) 225 63 70
м.Київ-01133, вул.Кутузова,         буд.18/7, оф.221
zemgzo@ukr.net
  • СТАТИСТИКА
 
 

Документи, які необхідні для оформлення державних актів на земельні ділянки для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд

1.   Копія (завірена нотаріально) документа на право власності на будинок:
        - договір купівлі-продажу
        - договір дарування
        - свідоцтво про право на спадщину за законом (заповітом)
        - свідоцтво на право власності
        - рішення суду.
2.   Технічний паспорт на жилий будинок.
4.   Довідка сільської ради із земельно-шнурової книги про підтвердження права власності або користування земельною ділянкою.
5.   Рішення сільської ради про передачу у власність земельної ділянки та дозвіл на виготовлення технічної документації.
6.   Копія паспорта громадянина (1, 2 сторінки та сторінка з пропискою).
7.   Копія ідентифікаційного номера.
8.   Висновок відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства РДА про обмеження у використанні земельної ділянки.
9.   Акт про встановлення та погодження на місцевості зовнішніх меж землекористування.
10  Викопіювання частини території населеного пункту з позначенням земельної ділянки, що приватизується (завірене сільською радою, начальником відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства, районним начальником управління земельних ресурсів, директором землевпорядної організації)